Zarówno stoiska promocyjne jak i stoliki można zadrukować własną
grafiką. Na szczęście możesz zlecić to specjalistom, a dzięki
Internetowi możemy zrobić to nie ruszając się zza biurka. Za przykład
może tu posłużyć np. Wiele sklepów online posiada w swojej ofercie
różnorodne systemy reklamowe niezbędne dla każdego, kto chce wystawiać
się na targach. Zastosowanie wirtualnego spaceru na stronie
internetowej pozwala na zwiększenie zaufania klienta od oferty hotelu.
Każdy hotel, nieważne o jakim standardzie, posiada galerię zdjęć
pokazującą wnętrza i atrakcje oferowane przez dany obiekt. W przypadku
większego metrażu można wybrać tzw. Tutaj wszystko zależy od tego, jak
dużo powierzchni mamy do dyspozycji. O czym jednak na pewno musimy
pamiętać planując wyposażenie swojej ekspozycji targowej?
Podczas targów, niezależnie od branży jaką reprezentujemy, każde
stanowisko powinno posiadać stojak na ulotki, w którym prezentowane będą
nie tylko materiały reklamowe ale również czasopisma branżowe, katalogi
i cenniki. Wirtualny spacer posiada jednak jedną zaletą, której nie
posiadają żadne zdjęcia reklamowe, nawet najlepsze, wykonane przez
profesjonalnego fotografa.
Dzięki takiemu stolikowi nie
tylko stworzymy miejsce, w którym będziemy mogli spokojnie porozmawiać z
osobami zainteresowanymi, ale również będziemy mieć pod ręką wszelkie
potrzebne podczas takiej rozmowy materiały informacyjne. stolik POPUP,
który prezentuje się bardziej elegancko. Nie możemy zapomnieć również o
tle, które dopełni wyglądu naszego stoiska i sprawi, że będzie ono
bardziej estetyczne i wyróżniające się. Warto pomyśleć również o
atrakcyjnych gadżetach reklamowych oraz uśmiechu na twarzy, który może
zdziałać więcej niż niejeden długopis z logiem naszej firmy. Dobrym
rozwiązaniem jest stolik z kieszeniami na ulotki, pełniący funkcję dwa w
jednym.
Otóż wirtualne spacery mają możliwość pokazania
potencjalnemu klientowi całego hotelu jako trójwymiarowego obiektu,
dzięki czemu klient może zorientować się w wygodnym rozkładzie
przestrzeni, jakie obiekt posiada. Dzieje się tak ponieważ klient można
praktycznie na własne oczy zobaczyć, że wszystkie oferowane atrakcje i
usługi rzeczywiście istnieją – zostały osadzone w przestrzeni i widać,
że ich standard odpowiada opisowi zawarte w ofercie. W małych
przestrzeniach często wystarczy mały stolik, alternatywnie możemy
zdecydować się na wybór kompaktowego stoiska promocyjnego, spotykanego
także często podczas akcji marketingowych w marketach. Pozwala on na
obejrzenie całego budynku na ekranie komputera lub tabletu w taki sposób
jakby już się w tym budynku było. Kolejnym ważnym elementem przy
projektowaniu stanowiska targowego jest dobranie odpowiedniej lady
wystawienniczej.
Wirtualny spacer umieszcza się na stronie
internetowej hotelu lub dowolnego innego luksusowego obiektu. Stojaki
na ulotki dostępne są w różnych wariantach wykonania pod względem ilości
i rozmiaru kieszeni, a także materiału, z którego zostały wykonane,
dzięki temu możemy dobrać odpowiedni stojak do ilości materiałów
reklamowych, które chcemy zaprezentować na targach. Dzięki takiej
grafice klienci szybko dostrzegą, gdzie zlokalizowane jest nasze
stoisko. Dużo łatwiej samemu go wypróbować, przykład tutaj. I bardzo
dobrze, to jedna z najlepszych metod zaprezentowania klientowi oferty
hotelowych usług.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz