KLIKNIJ W NASZ BANER, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z SZEROKĄ OFERTĄ KOSZULEK Z NADRUKIEM

czwartek, 1 maja 2014

About

Zarówno stoiska promocyjne jak i stoliki można zadrukować własną grafiką. Na szczęście możesz zlecić to specjalistom, a dzięki Internetowi możemy zrobić to nie ruszając się zza biurka. Za przykład może tu posłużyć np. Wiele sklepów online posiada w swojej ofercie różnorodne systemy reklamowe niezbędne dla każdego, kto chce wystawiać się na targach. Zastosowanie wirtualnego spaceru na stronie internetowej pozwala na zwiększenie zaufania klienta od oferty hotelu.

Każdy hotel, nieważne o jakim standardzie, posiada galerię zdjęć pokazującą wnętrza i atrakcje oferowane przez dany obiekt. W przypadku większego metrażu można wybrać tzw. Tutaj wszystko zależy od tego, jak dużo powierzchni mamy do dyspozycji. O czym jednak na pewno musimy pamiętać planując wyposażenie swojej ekspozycji targowej? Podczas targów, niezależnie od branży jaką reprezentujemy, każde stanowisko powinno posiadać stojak na ulotki, w którym prezentowane będą nie tylko materiały reklamowe ale również czasopisma branżowe, katalogi i cenniki. Wirtualny spacer posiada jednak jedną zaletą, której nie posiadają żadne zdjęcia reklamowe, nawet najlepsze, wykonane przez profesjonalnego fotografa.

Dzięki takiemu stolikowi nie tylko stworzymy miejsce, w którym będziemy mogli spokojnie porozmawiać z osobami zainteresowanymi, ale również będziemy mieć pod ręką wszelkie potrzebne podczas takiej rozmowy materiały informacyjne. stolik POPUP, który prezentuje się bardziej elegancko. Nie możemy zapomnieć również o tle, które dopełni wyglądu naszego stoiska i sprawi, że będzie ono bardziej estetyczne i wyróżniające się. Warto pomyśleć również o atrakcyjnych gadżetach reklamowych oraz uśmiechu na twarzy, który może zdziałać więcej niż niejeden długopis z logiem naszej firmy. Dobrym rozwiązaniem jest stolik z kieszeniami na ulotki, pełniący funkcję dwa w jednym.

Otóż wirtualne spacery mają możliwość pokazania potencjalnemu klientowi całego hotelu jako trójwymiarowego obiektu, dzięki czemu klient może zorientować się w wygodnym rozkładzie przestrzeni, jakie obiekt posiada. Dzieje się tak ponieważ klient można praktycznie na własne oczy zobaczyć, że wszystkie oferowane atrakcje i usługi rzeczywiście istnieją – zostały osadzone w przestrzeni i widać, że ich standard odpowiada opisowi zawarte w ofercie. W małych przestrzeniach często wystarczy mały stolik, alternatywnie możemy zdecydować się na wybór kompaktowego stoiska promocyjnego, spotykanego także często podczas akcji marketingowych w marketach. Pozwala on na obejrzenie całego budynku na ekranie komputera lub tabletu w taki sposób jakby już się w tym budynku było. Kolejnym ważnym elementem przy projektowaniu stanowiska targowego jest dobranie odpowiedniej lady wystawienniczej.

Wirtualny spacer umieszcza się na stronie internetowej hotelu lub dowolnego innego luksusowego obiektu. Stojaki na ulotki dostępne są w różnych wariantach wykonania pod względem ilości i rozmiaru kieszeni, a także materiału, z którego zostały wykonane, dzięki temu możemy dobrać odpowiedni stojak do ilości materiałów reklamowych, które chcemy zaprezentować na targach. Dzięki takiej grafice klienci szybko dostrzegą, gdzie zlokalizowane jest nasze stoisko. Dużo łatwiej samemu go wypróbować, przykład tutaj. I bardzo dobrze, to jedna z najlepszych metod zaprezentowania klientowi oferty hotelowych usług.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz